REGULAMENTUL PROGRAMULUI „GARANȚIE PLUS”

§1. Dispoziții generale

  1. Prezentul Regulament stabilește regulile de funcționare ale programului „Garanție PLUS” (denumit în continuare: Programul), oferit de 7SUN Paweł Sternal
    ul. Wojska Polskiego 8
    41-208 Sosnowiec
    NIP: 644-325-86-02
    REGON: 384626742
    denumit în continuare Garan­tul.
  2. Programul Garanție PLUS reprezintă o formă extinsă de protecție a echipamentelor achiziționate de la Garant și are ca scop asigurarea pentru Clienți și investitori a unei siguranțe sporite, a unui serviciu de asistență mai eficient și a continuității funcționării instalațiilor fotovoltaice.
  3. Programul acoperă exclusiv invertoare cu putere de până la 20 kW și sisteme de stocare a energiei cu o capacitate de până la 10 kWh achiziționate de la Garant începând cu data de 17 octombrie 2025, cu respectarea condițiilor prevăzute în prezentul Regulament.
  4. Aderarea la Program are loc automat la momentul achiziției dispozitivului menționat la alin. 3, cu condiția ca pe factură să fie înscrisă poziția „Garanție PLUS”.

§2. Sfera protecției

  1. Programul Garanție PLUS asigură:
    1. Garanția înlocuirii dispozitivului (invertor sau sistem de stocare a energiei) cu echipament nou, în cazul în care nu este posibilă înlăturarea defecțiunii de la distanță în termen de 7 zile de la raportarea defecțiunii.
    2. Înlocuirea dispozitivului se realizează din stocul de echipamente disponibile în depozitul Garantului. Dacă modelul identic nu este disponibil, Garantul poate – după consultare prealabilă cu Clientul – să furnizeze un dispozitiv cu parametri tehnici neinferiori.
    3. În cazul în care Clientul nu este de acord cu înlocuirea cu un alt model, Garantul poate pune la dispoziție un dispozitiv înlocuitor pe durata reparației.
    4. Cesiunea garanției – posibilitatea transferului drepturilor care decurg din Program către investitorul final, inclusiv în cazul încetării sau suspendării activității instalatorului.
    5. Protecție suplimentară de reasigurare asigurată direct de Garant, care acționează ca garant intern, independent de producătorul dispozitivului.
  2. Protecția oferită în cadrul Programului are ca scop apărarea interesului investitorului în caz de evenimente neprevăzute, în special cele referitoare la indisponibilitatea serviciului producătorului sau încetarea activității instalatorului.

§3. Condiții de participare

  1. Programul acoperă exclusiv dispozitivele:
    • achiziționate la prețul valabil pe platforma de vânzări a Garantului (fără negocieri suplimentare de preț),
    • care au înscrisă în mod explicit pe factura de vânzare poziția „Garanție PLUS”,
    • și care îndeplinesc cerințele tehnice prevăzute la § 1 alin. 3.
  2. Înlocuirea sau reparația în cadrul Programului este posibilă exclusiv pe baza unei solicitări de service în orice formă (prin e-mail, telefonic sau în scris), care să conțină:
    • numărul de serie al dispozitivului,
    • data achiziției,
    • o scurtă descriere a defecțiunii.
  3. Solicitarea poate fi transmisă:
  4. În cazul înlocuirii sau returnării dispozitivului, Clientul este obligat să trimită dispozitivul în ambalajul original împreună cu toate accesoriile.
  5. Protecția Garanției PLUS acoperă o perioadă de:
    • 24 de luni de la data vânzării dispozitivului,
    • cu posibilitatea a încă 2 luni destinate montajului la investitor.
      Protecția începe de la data punerii în funcțiune a instalației, însă nu mai târziu de 2 luni de la data vânzării.
      Dovada începerii funcționării dispozitivului o constituie procesul-verbal de recepție a lucrărilor de instalare sau punerea în funcțiune înregistrată în sistemul de monitorizare al producătorului prin aplicație.

§4. Procedura de implementare

  1. După primirea solicitării, Garantul efectuează o verificare preliminară și încearcă rezolvarea problemei de la distanță.
  2. Dacă defecțiunea nu este înlăturată în termen de 7 zile de la data raportării, Garantul inițiază procedura de înlocuire a dispozitivului.
  3. Dispozitivul înlocuit va fi livrat din stocurile curente ale Garantului, iar dispozitivul defect trebuie returnat în termen de 7 zile de la primirea noului echipament.
  4. În cazul în care dispozitivul nu se califică pentru înlocuire (de ex., avarii mecanice din culpa utilizatorului), Garantul își rezervă dreptul de a imputa Clientului costurile de transport și expertiză.

§5. Excluderi de răspundere

  1. Programul Garanție PLUS nu acoperă:
    • avarii rezultate din montaj necorespunzător, utilizare contrară manualului sau intervenția unor persoane neautorizate,
    • avarii mecanice, inundare, supratensiuni sau alte evenimente fortuite fără legătură cu un defect al dispozitivului,
    • costurile de demontare și remontare a dispozitivului la locul instalării,
    • dispozitivele al căror număr de serie a fost eliminat, modificat sau este ilizibil.
  2. Programul nu constituie o extindere a garanției producătorului, ci un serviciu de service distinct, prestat de Garant în cadrul propriului său sistem de reasigurare.

§6. Dispoziții privind protecția datelor cu caracter personal (RGPD)

  1. Operatorul datelor cu caracter personal ale participanților la Program este 7SUN Paweł Sternal,
    ul. Wojska Polskiego 8, 41-208 Sosnowiec.
  2. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopul:
    • soluționării solicitărilor și prestării serviciilor de service în cadrul Programului,
    • contactării Clientului în legătură cu asistența în baza garanției,
    • îndeplinirii obligațiilor legale și contabile ce decurg din activitatea desfășurată.
  3. Temeiul juridic al prelucrării îl constituie art. 6 alin. (1) lit. b) și c) din RGPD – executarea contractului și obligația legală a operatorului.
  4. Datele pot fi puse la dispoziția entităților care colaborează cu Garantul în furnizarea serviciilor de service sau logistice, în măsura necesară executării prestației.
  5. Datele vor fi stocate pe perioada necesară implementării Programului și pe durata prevăzută de reglementările contabile și de termenele de prescripție.
  6. Fiecare persoană are dreptul de acces la propriile date, de rectificare, de limitare a prelucrării, de portabilitate, precum și de ștergere a datelor în cazurile prevăzute de lege.
  7. Orice întrebări referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi trimise la: rodo@7sun.eu.
  8. Participantul la Program are dreptul de a depune o plângere la Președintele Autorității pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal (UODO).

§7. Dispoziții finale

  1. Programul Garanție PLUS este valabil pe teritoriul UE, în special pe teritoriul Republicii Polone.
  2. Participarea la Program nu necesită o înregistrare separată – condiția este îndeplinirea cerințelor prevăzute la § 3.
  3. Garantul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament; modificările nu afectează drepturile Clienților care au efectuat achiziția înainte de introducerea acestora.
  4. În aspectele nereglementate de prezentul Regulament se aplică dispozițiile dreptului polonez, în special ale Codului civil.
  5. Orice litigii rezultate din implementarea Programului vor fi soluționate de instanțele competente pentru sediul Garantului.
  6. Regulamentul intră în vigoare la data de 17 octombrie 2025.